wtorek, 18 października 2011

Szminki Rimmel Hydra Renew


Podczas jednych z moich „dni zakupowych” zatrzymałam się jak zwykle w Superpharm. Miałam kupić kilka brakujących rzeczy, ale przy okazji nie odmówiłam sobie przyjemności oglądania innych dostępnych kosmetyków. Na stoisku Rimmel’a  moją uwagę przyciągnęły szminki HYDRA RENEW. 
Kolor „nude” już jakiś czas temu stał się niesamowicie modny, a ja nigdy nie miałam szminki w takim odcieniu, zaczęłam swoje poszukiwania.   
Oto co wybrałam:
 Rimmel Hydra Renew, kolor: Nude Delight (700)
Na następnych zakupach zdecydowałam się kupić kolejną, tym razem wybrałam kolor różowy.
Szminka zawiera kolagen i witaminy. Jej zadaniem jest nie tylko nadanie koloru ustom, ale także ich nawilżenie (na pewno przyda się zimą). Fajna kremowa konsystencja, łatwo rozprowadza się na ustach i ślicznie pachnie! Jej trwałość może nie powala, ale jest zadowalająca, a usta są nawilżone.


Rimmel Hydra Renew, kolor: Vintage Pink (180)
Zastanawiałam się także nad kolorem „Latino”, ale zawierał on srebrne brokatowe drobinki, których nienawidzę, bo zawsze lądują nie tam, gdzie trzeba (obierają sobie szerszy cel – całą twarz). 
Zastanawiam się nad kupnem kolejnej z tej serii…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz